Oliko mulla tylsä luento?
5 posters
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Oliko mulla tylsä luento?
Munasaannoksiahan nuo niekerit viäntää.
Chicken Cage of Horror- Oo hippi välillä hilijaa!
- Viestien lukumäärä : 749
Ikä : 45
Registration date : 04.02.2008
Alineekerit. Pitäs tappaa. Leirille laittaa ja opettaa. Ylimiehen takana on vielä geenejä. Blääh.
Suosittelen muuten hassun hauskaa skifviä: Tämmönen kuin Norman Spinradin "Rautainen Unelma":
Adolf Hitler ei alkanutkaan siihen mitä teki, vaan pisti vimmansa tieteiskirjallisuuteen! "Hän voitti Hugo-palkinnon vuoden 1954 parhaana tieteisromaanina, ja tieteiskirjallisuuden ystävät kautta maailman pitävät sitä yhä Hitlerin merkittävimpänä teoksena...."
Todella hauska ja kipeä kirja. Suosittelen. Naurattaa ja itkettää.
Suosittelen muuten hassun hauskaa skifviä: Tämmönen kuin Norman Spinradin "Rautainen Unelma":
Adolf Hitler ei alkanutkaan siihen mitä teki, vaan pisti vimmansa tieteiskirjallisuuteen! "Hän voitti Hugo-palkinnon vuoden 1954 parhaana tieteisromaanina, ja tieteiskirjallisuuden ystävät kautta maailman pitävät sitä yhä Hitlerin merkittävimpänä teoksena...."
Todella hauska ja kipeä kirja. Suosittelen. Naurattaa ja itkettää.
Markkane- Rumour Master of the Guild
- Viestien lukumäärä : 2161
Ikä : 50
Quote : Olemme päätyneet metsään. Ja yöllä saapuvat sudet.
Registration date : 31.01.2008
Kyllä on Seppo muuten nyt varmaan kuullut, kun tänään Santerille naureskelin, ettei se Kuivis tiijä mun nimeä. Tällä luennolla jo kolmeen kertaan maininnut erikseen "Lauri", jopa ilman sen suurempaa asia yhteyttä. Hassu ukko. Kertoi myös aamu luennolla, että jos internetissä törmää häneen ja hän höpisee omituisia, kannattaa varmentaa hänen henkilöllisyytensä jollakin spesifillä kysymyksellä. Arvatkaapas vaan, mitä kaikkea visioitiin jälkikäteen tämänkin maininnan taustalle...
Tosi lohduttava fiilis olla Muotoilun tutkimus-luennolla, joka opinto-oppaan mukaan on pakollinen myös av:lla, kun paikalla ei ole ketään tuttua... Nice. Lisäksi luennoitsija viittaa jatkuvasti aiempiin luentoihin ja vetää kalvosulkeisia kalkattaen kauheaa kiirettä pitäen.
Mitä vittua?
Mitä vittua?
Ach. Oon vaan tyhmä. "Jos olet suorittanut Mediatyökalut 1-kurssin viiden opintopisteen arvoisena, ei Muotoilun tutkimus-kurssi ole enää pakollinen". Thanks aivot. Hyvin alkanut tämä viikko. Molempina päivinä turhan aikaisin olen oikein väkisin kellonsoitolla herännyt...
Pity the fool.
Mestari Bates- Rumour Master of the Guild
- Viestien lukumäärä : 1658
Ikä : 43
Registration date : 01.02.2008
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa