Sukulaiset ja tuttavat
2 posters
Sivu 1 / 1
Sukulaiset ja tuttavat
Eli mitenkäs, onko jonkin näköisiä toiveita ja ideoita sen suhteen, miten hahmot toisensa tuntevat? Onko kaikki yhdestä suvusta vai muuten vaan tuttuja, työkavereita whatever? Mulla ei ole sen ihmeempää vaatimusta homman suhteen.
Tähän vois sitten jatkaa sellaisilla "nämä hahmot tietävät toisistaan" esittelyilläkin. Kiitos.
Tähän vois sitten jatkaa sellaisilla "nämä hahmot tietävät toisistaan" esittelyilläkin. Kiitos.
Vs: Sukulaiset ja tuttavat
No jos jokainen löisi pöytään sukunsa ja kattois vasta sitten, että millä todennäköisyydellä ihmiset toisiaan tuntevat. Mulla alkaa olla kuitenkin jo sielät 1800-luvun puolesta välistä tähän päivään aika pitkältikin tiedossa, että ketä siellä on.
Mestari Bates- Rumour Master of the Guild
- Viestien lukumäärä : 1658
Ikä : 43
Registration date : 01.02.2008
Vs: Sukulaiset ja tuttavat
Tässäpä teille nyt esimerkki siitä, miten hahmon taustatyön olin ajatellut, jos vaikka herättäisi ymmärryksen siitä, miten homma menee:
http://medialaisten.kuppikunta.com/laurimaijala/pmwiki.php/UHG/RichardKrycek
Perushahmosta sopiva kuvaus, jolla pääsee jo sisälle hahmoon, sekä lyhyt kuvaus suvun tärkeimmistä miehistä ja mitä he ovat tehneet. Tästä on helppo laajentaa mihin tahansa suuntaan kenen tahansa milloin tahansa.
Ei sen tämän kummempi tarvitse olla ja voi olla ytimekkäämpikin, jos haluttaa. Mutta tietysti mitä enemmän infoa, sitä enemmän se omalta tuntuu.
Ja tuommoinen manga-kuva ei sitten ole mikään saamarin edellytys. Kunhan nettigeneraattorilla nopsaan väsäsin antamaan vähän väriä.
http://medialaisten.kuppikunta.com/laurimaijala/pmwiki.php/UHG/RichardKrycek
Perushahmosta sopiva kuvaus, jolla pääsee jo sisälle hahmoon, sekä lyhyt kuvaus suvun tärkeimmistä miehistä ja mitä he ovat tehneet. Tästä on helppo laajentaa mihin tahansa suuntaan kenen tahansa milloin tahansa.
Ei sen tämän kummempi tarvitse olla ja voi olla ytimekkäämpikin, jos haluttaa. Mutta tietysti mitä enemmän infoa, sitä enemmän se omalta tuntuu.
Ja tuommoinen manga-kuva ei sitten ole mikään saamarin edellytys. Kunhan nettigeneraattorilla nopsaan väsäsin antamaan vähän väriä.
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa