Fantasy Grounds testaus
+5
Harkkari
Will
Markkane
xami
doc_cthulhu
9 posters
Sivu 1 / 3
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Fantasy Grounds testaus
Tässä Harrin kanssa testailtiin tollaista "virtuaalipelipöytää" kuin Fantasy Grounds. Vaikutti ihan pätevältä, pienistä puutoksista huolimatta. Joten eiköhän laiteta homma kokeiluun vaikka ensi viikolla. Peliä varten kaikki tarttee skypen ja ko. ohjelman (vaikka multa). Sääntöpohjana siinä on valitettavasti alunperin vain mukana d20-systeemi, mutta koetetaan saada esim. Hammeri ja Savage Worlds modit ohjelmaan.
Eli ketkä lähtee messiin, mikä päivä kokeillaan ja kuka johtaa miniskenun?
Eli ketkä lähtee messiin, mikä päivä kokeillaan ja kuka johtaa miniskenun?
Vs: Fantasy Grounds testaus
Lähen peesiin mutta skenusta en uskalla EHKÄÄ isompaa luvata ja sekin vitun isolla perumisvaralla.
xami- Guild-master
- Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 41
Quote : vitun säälittävä runkkari. hanki elämä tai tee yhteiskunnalle palvelus.
Registration date : 05.02.2008
Häh? Kuulostaa mielenkiintoistalta. Lähen megesteriin.
Markkane- Rumour Master of the Guild
- Viestien lukumäärä : 2161
Ikä : 50
Quote : Olemme päätyneet metsään. Ja yöllä saapuvat sudet.
Registration date : 31.01.2008
Testatahan tuota täytyy
Mukana.
Paa skypeä mulle myös!
Mukana.
Paa skypeä mulle myös!
Will- Guild-member
- Viestien lukumäärä : 72
Ikä : 55
Registration date : 26.02.2008
Vittu mee too!
Harkkari- HeviUser
- Viestien lukumäärä : 238
Ikä : 40
Quote : Minulla ei ole lupaa.
Ihan niin kuin joku vittu joskus toimisi. En saanut noit modeja toimimaan laisinkaan. Taitavat olla siihen kakkosedikkaan molemmat, Dark Heresy ja Warhammer. Eli pitäisi vissiin sitten pistää se tilaukseen perkele, jos haluaa nuo toimimaan. Vittu. Pitäisikös kuitenkin testata silti ennen tilailuja, että mitenkä tuo nettipelaaminen yleensäkään toimii?
Ja oonko nyt ymmärtänyt, että kukaan ei haluaisi johtaa, eli meikäläinen astuisi puikkoihin? Ja jos näin on, niin onko pelitoiveita?
Ja oonko nyt ymmärtänyt, että kukaan ei haluaisi johtaa, eli meikäläinen astuisi puikkoihin? Ja jos näin on, niin onko pelitoiveita?
Flipperi ois kiva.
Ei vainen - sitä Wartsun kamppista olisi kiva jatkaa.
Ei vainen - sitä Wartsun kamppista olisi kiva jatkaa.
Siis tottakai. Sitä ilman muuta, mutta nyt olisikin syytä olla jättämättä muita ilman. Eli jos testataan ensin ihan vaan jollain randomilla yksittäisellä skenulla, että miten homma etenee ja sitten ryhdytään käyttämään "tosissaan" eli juuri esim. Hammeriin.
No jos joku sellainen skenu, missä voisi testata keskeisimmät ominaisuudet - puhe & tappelut kartalla & nopanheittely ja tiedostojen siirto. Ja tietysti se, miten kaistat kestävät useampaa pelaajaa skypellä.
Jep. Eli toisin sanoen taidan pelauttaa jonkun tosi perusskenun hammeriin. Koska nuo kaikki (puhetta lukuunottamatta) nyt tulikin jo testattu suurin piirtein.
Mitens sitten päivä? Mikä sopisi railakkaalle väellemme parhaimmin?
Mitens sitten päivä? Mikä sopisi railakkaalle väellemme parhaimmin?
Ti 9.9. koko päivä ok. Ke 10.9. 17:00 -> To 11.9 ? Pe 12.9 ? (to tai pe tulee veljmies perheineen illalla käymään. Viikonlopun 13.9 ja 14.9. olen Virroilla. Luultavasti torstaina voin iltasella viiden jälkeen pelata, lähden perjantaina velipojan kyydillä Virroille.
Mullakin on huomenna koko päivä vapaata, mutta pitäisi ehkä tehdä juttuja ylioppilaslehteen, ettei jää viimeiseen tippaan. Ja Santtu on tosiaan töissä. Eli (?) periaatteessa mulla käy kaikki ja milloin vaan. Kunhan saadaan muiltakin mielipiteet asiasta.
Pelisysteemi tulee sitten olemaan Warhammerin kakkosedikka. Hahmosuunnitelmia voi miettiä, miten haluaa ja käydä vaikka tekemässä netissä:
http://malleus.dk/NpcGenerator/Default.aspx
Varsinaisestihan tota ei hahmonluontiin ole suunniteltu, mutta kyllä se tässä vaiheessa käy, jos on kuitenkin vain tarkoitus pelata lyhyt kokeiluskenu.
Pelisysteemi tulee sitten olemaan Warhammerin kakkosedikka. Hahmosuunnitelmia voi miettiä, miten haluaa ja käydä vaikka tekemässä netissä:
http://malleus.dk/NpcGenerator/Default.aspx
Varsinaisestihan tota ei hahmonluontiin ole suunniteltu, mutta kyllä se tässä vaiheessa käy, jos on kuitenkin vain tarkoitus pelata lyhyt kokeiluskenu.
Mulle käy melkein mikä vaan. Keskiviikko ilta ehkä parhaiten ja tiistai ilta ei ollenkaan. Harmillista että tarvinnee mikkikin hankkia siihen mennessä. Ja tosiaan, jos skype liian raskas niin teamspeak on varteenotettava vaihtoehto. Tarkoitettu just isojen porukoiden keskenäiseen jauhamiseen. Voi helposti tehdä uusia ryhmiä jos gm:llä yksityistä asiaa ja sitä rataa
Harkkari- HeviUser
Pekan ja Harrin kanssa tuota kakkosversion demoa kokeiltiin juuri ja kyllähän se käteväksi osoittautui. Suomalainenkin vielä. Elikkäs, nyt sitten pitäisikin miettiä, että haluaako jengi hankki tämän/lähteä pelaamaan sen kautta.
Laskujen perusteella selvisi, että mikäli esim. 8 tyyppiä ostaa ohjelman, se on n. 18€ per nenukka. Jos haluaa kokonaisen version. Kevyemmässä versiossa on muuten samat hommat, mutta sillä ei voi johtaa pelejä.
Mahdollisuushan tietysti on, että tämäkin jossakin vaiheessa kräkkkääntyy, mutta ainakaan vielä (uusin tieto elo-/syyskuun vaihteesta) ei ilmaista hupia ole luvassa.
Miinuspuolina ohjelmalle mainittakoon, että puhetta sillä ei saa vaihdettua, eli kakkosohjelmana pitäisi pyöriä esim. TeamSpeak. Että toisaalta jos ajattelee, että mitä rahalla saa, niin mm.:
- Ohjelmaan tallentuvan hahmolomakkeen
- Hemmetin hienot 3d virtuaalinopat, jotka antaa tuloksen näkyä kaikille.
- Keinon jakaa handoutit sun muut kuvitukset heti kaikille ohjelman kautta
- Kartan, jonka päälle saa vaikka ristikon helpottamaan hahmojen sijainnin hahmottamista.
- Reaaliaikakeskustelun (mesen tyyppiin)
Ohjelmaan on tosiaan siis jo modit WFRP:hen ja Dark Heresyyn (esim.) ja muihinkin niitä käsittääkseni on.
Livepelaamistahan ei mikään voita, mutta ainakin täällä Rovaniemellä on pakko alkaa taipumaan siihen, ettei pelit tuppaa onnistua, kun kaikki muuttavat pois ja porukka pienenee.
Eli jatketaan nyt sitten tämän asian pohtimista vastaamalla siihen, onko valmis sijoittamaan ropettamiseen n. 20€?
Tällä hetkellä kelkassa ovat:
- Minä
- Harri
Laskujen perusteella selvisi, että mikäli esim. 8 tyyppiä ostaa ohjelman, se on n. 18€ per nenukka. Jos haluaa kokonaisen version. Kevyemmässä versiossa on muuten samat hommat, mutta sillä ei voi johtaa pelejä.
Mahdollisuushan tietysti on, että tämäkin jossakin vaiheessa kräkkkääntyy, mutta ainakaan vielä (uusin tieto elo-/syyskuun vaihteesta) ei ilmaista hupia ole luvassa.
Miinuspuolina ohjelmalle mainittakoon, että puhetta sillä ei saa vaihdettua, eli kakkosohjelmana pitäisi pyöriä esim. TeamSpeak. Että toisaalta jos ajattelee, että mitä rahalla saa, niin mm.:
- Ohjelmaan tallentuvan hahmolomakkeen
- Hemmetin hienot 3d virtuaalinopat, jotka antaa tuloksen näkyä kaikille.
- Keinon jakaa handoutit sun muut kuvitukset heti kaikille ohjelman kautta
- Kartan, jonka päälle saa vaikka ristikon helpottamaan hahmojen sijainnin hahmottamista.
- Reaaliaikakeskustelun (mesen tyyppiin)
Ohjelmaan on tosiaan siis jo modit WFRP:hen ja Dark Heresyyn (esim.) ja muihinkin niitä käsittääkseni on.
Livepelaamistahan ei mikään voita, mutta ainakin täällä Rovaniemellä on pakko alkaa taipumaan siihen, ettei pelit tuppaa onnistua, kun kaikki muuttavat pois ja porukka pienenee.
Eli jatketaan nyt sitten tämän asian pohtimista vastaamalla siihen, onko valmis sijoittamaan ropettamiseen n. 20€?
Tällä hetkellä kelkassa ovat:
- Minä
- Harri
Haluan kokeilla teamspeakkia vielä tämän yhteydessä, niin olen messissä.
Chicken Cage of Horror- Oo hippi välillä hilijaa!
- Viestien lukumäärä : 749
Ikä : 45
Registration date : 04.02.2008
http://www.goteamspeak.com/?page=downloads
Tuolta saa ladata teamspeakin.
Joo tosiaan olen senverran vakuuttunut että kyllä mää voin tähän vaikka panostaakkin. Tai panostan luultavasti vaikka muut ei panostaisikaan.
Tuolta saa ladata teamspeakin.
Joo tosiaan olen senverran vakuuttunut että kyllä mää voin tähän vaikka panostaakkin. Tai panostan luultavasti vaikka muut ei panostaisikaan.
Harkkari- HeviUser
En pysty kyllä mitään rahaa sijoittamaan mutta innoissani olen silti kokeilemassa kaikkea mitä keksitte.
xami- Guild-master
- Viestien lukumäärä : 148
Ikä : 41
Quote : vitun säälittävä runkkari. hanki elämä tai tee yhteiskunnalle palvelus.
Registration date : 05.02.2008
Putkaan sillä joutuu. Vai tuosta luulostako se kumpuaa tuo Manselaisten pakonomainen tarve julkiseen alastomuuteen?
Chicken Cage of Horror- Oo hippi välillä hilijaa!
- Viestien lukumäärä : 749
Ikä : 45
Registration date : 04.02.2008
No, kato nyt tuota Latentin avataria. MOT.
Kyllä Sammykin rapsii jostain rahat kasaan ainakin tuohon Lite versioon jonka hinta on merkittävästi tuota Fullia pienempi. Vähän yli puolet siitä jos tarkkoja ollaan. Tässä tapauksessa jotain kympin pintaan. Sen verran menee jo snackseihin, safkaan ja tupakkaan per pelikerta.
Tässä linkkiä ohjelman sivuille, josta voi ladata ilmaisen demo-version. Screenshotteja ja muuta perusroinaa tietty löytyy. Vilkaskaa edes.
http://www.fantasygrounds.com/
Tossa yksi screenshotti.
Tässä linkkiä ohjelman sivuille, josta voi ladata ilmaisen demo-version. Screenshotteja ja muuta perusroinaa tietty löytyy. Vilkaskaa edes.
http://www.fantasygrounds.com/
Tossa yksi screenshotti.
Harkkari- HeviUser
Epäilijöille tosiaan tällä viikolla voisi olla testipeli vanhemmalla versiolla, teamspeakilla höystettynä.
Eihän keskiviikkoiltana eihän!?
Olen nimittäin stadikalla hurraamassa kun Saksa on hauska maa,
ja raastaa Suomen huuhkajilta sulkasadon. Eli 'oikeella' asenteella
meen kannustamaan joukkueemme etenemään niska kyyryssä kohti uusia tappioita!
Tarkkailkaa urrkkaruudusta pääseekö meidän banneri uutisiin:
LSD ON PARASTA HUUMETTA!
Olen nimittäin stadikalla hurraamassa kun Saksa on hauska maa,
ja raastaa Suomen huuhkajilta sulkasadon. Eli 'oikeella' asenteella
meen kannustamaan joukkueemme etenemään niska kyyryssä kohti uusia tappioita!
Tarkkailkaa urrkkaruudusta pääseekö meidän banneri uutisiin:
LSD ON PARASTA HUUMETTA!
Adrian van Denberg- Guild-master
- Viestien lukumäärä : 115
Registration date : 24.06.2008
no mikäs olis sellanen oiva päivä? Olisko se sitten torstaina illansuussa kun testattaisiin?
Harkkari- HeviUser
Se vois olla, jos ei mee muuttohommissa kovin pitkään. Pidetään se vaikka alustavasti sovittuna.
Sivu 1 / 3 • 1, 2, 3
Sivu 1 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa